Úředník/ce - Sociální pracovník/ce oddělení sociálně - právní ochrany dětí, odboru sociálních věcí
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků,
výběrové řízení na místo:
Úředník/ce - Sociální pracovník/ce
oddělení sociálně - právní ochrany dětí, odboru sociálních věcí
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 11.
nástup: možný ihned, příp. dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- ukončené vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tzn. minimálně:
o vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
o vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, dále viz zákon,
- odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičský průkaz sk. B výhodou,
- konvenčnost, flexibilita, komunikativnost, odolnost vůči stresům.
Charakteristika vykonávané pozice:
Plnění úkolů vyplývajících ze zákona o sociálně-právní ochraně dětí, zákona o sociálních službách a dalších souvisejících zákonů. Poskytování sociálně-právní ochrany nezletilým, poradenství rodičům s dětmi, aj.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- kontaktní adresu, telefonní číslo, případně e-mail - nepovinné údaje,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20.2.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Informace o pozici
Město Bruntál
Moravskoslezský kraj-Bruntál
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Vysokoškolské
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek