úředník/ce - investiční referent/ka oddělení investic a dotací, odbor SMID
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávních celků, výběrové řízení na místo:
Úředník/ce – investiční referent/ka, oddělení investic a dotací,
odboru správy majetku, investic a dotací
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.-10.
nástup: květen 2024, příp. dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České
republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání
ukončené maturitní zkouškou, pro všechny stupně vzdělání podmínkou stavební směr,
- znalost zákona č. 128/2000Sb., o obcích,
- minimální délka praxe u VŠ a VOŠ vzdělání 2 roky,
- minimální délka praxe u SŠ vzdělání 5 let,
- znalost rozpočtování a cenové soustavy stavebních prací výhodou,
- uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
- řidičský průkaz sk. B
- samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči
stresu.
Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zabezpečení investičních akcí, oprav a rekonstrukcí na nemovitostech města Bruntál, zastupování investora
zejména před dotčenými orgány státní správy, zajištění projektové přípravy, kontrolní a administrativní činnost ve vztahu
k investičním akcím, jednání s projektanty, stavebním dozorem a zhotoviteli.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- kontaktní adresa, telefon, e-mailová adresa – nepovinný údaj,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující
bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost
čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu
s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich
obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude
pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 22.3.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Informace o pozici
Město Bruntál
Moravskoslezský kraj-Bruntál
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek