ASISTENT/ASISTENTKA ODBORU ZZC - VYŠNÍ LHOTY
Staňte se novým členem týmu našeho Zařízení pro zajištění cizinců ve Vyšních Lhotách.
Obsazujeme pozici asistent/asitentka vedoucí odboru.
Co bude náplní Vaší práce?
- vedení komplexní administrativy odboru
- práce ve spisové službě včetně přípravy archivace
- pořizování zápisů z porad
- podíl na organizačním zajištění aktivit odboru včetně zaměstnaneckých akcí
- poradenství a administrace čerpání Fondu společenských a kulturních potřeb pro zaměstnance odboru
- příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů
- zástup finanční referentky pro správu cenin cizinců
- evidence došlé a odchozí pošty
- zajišťování servisu pro oficiální návštěvy – občerstvení, program
- administrace provozu služebních ubytovacích prostor
- rovnoměrně rozvržená pracovní doba pondělí až pátek 07:00–15:30 hod. nebo dle dohody možnost pružné pracovní doby.
Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?
- středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobrý písemný projev
- samostatnost při zpracování zadaných úkolů
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost
- dobrá znalost obsluhy PC, znalost MS Office
- velkou výhodou je zkušenost s prací ve spisové službě
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řízení.
Co Vám můžeme nabídnout my?
- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (s 3měsíční zkušební dobou) s možností prodloužení
- práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění
- zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace
- zařazení v platové třídě 8 dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení
- odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, jazykový Bonus
- 200 hodin (25 dnů) dovolené, 40 hodin (5 dnů) indispozičního volna
- umíme zařídit MultiSport kartu
- Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)
- příspěvek na stravování
- možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů (i pro členy rodiny).
- TERMÍN NÁSTUPU dle dohody.
Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem skrze pracovní portál:
ASISTENT/KA VEDOUCÍ ODBORU ZZC VYŠNÍ LHOTY – INZERCE
Čím se vlastně ve Správě uprchlických zařízení Ministerstva vnitra zabýváme?
Jsme praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní naše činnosti patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. Jsme rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu.
Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.
Informace o pozici
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra
Moravskoslezský kraj-Frýdek-Místek
(Úřad práce ČR)
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek