Asistent/ka prodeje
Pracovní náplň: budete komunikovat s obchodními partnery, čeká vás zpracování objednávek a fakturace, důležitá je administrativní podpora prodejního týmu, práce s databázemi a aktualizace údajů, budete se aktivně účastnit obchodních jednání a prezentací, řešení dotazů a požadavků zákazníků, spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Požadujeme: min. SŠ s maturitou, komunikativní znalost německého jazyka slovem i písmem (své CV nám zasílejte prosím v NJ jazyce), MS Office (Excel, Word, PowerPoint), ŘP sk. B, zájem učit se nové věci, samostatnost, logické myšlení
Nabízíme: práci na HPP ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, motivační finanční ohodnocení, zaučení a dlouhodobé zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 25 dní dovolené, firemní akce)
Benefity
Informace o pozici
PARABEL s.r.o.
Zlínský kraj-Zlín
(Úřad práce ČR)
- Obor:Nákup
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek