Matrikář/ka odboru správních agend
- 27 000 - 37 000 Kč / měsíc
Kontakt: Rychecká Lucie Ing., tel.: 284 028 215; Po-Čt 8.00-16.00, e-mail: lucie.rychecka@letnany.cz
Úřad městské části Praha 18 hledá nového kolegu či kolegyni do odboru správních agend na pracovní pozici "Matrikář/ka".
Náplň práce:
- komplexní výkon matriční agendy,
- evidence narození, uzavření manželství či vzniku registrovaného partnerství,
- evidence úmrtí fyzických osob,
- vydávání matričních dokladů a výpisů z matričních knih (rodné, oddací a úmrtní listy),
- ověřování matričních dokladů (vidimace a legalizace),
- provádění zápisů matričních událostí a matričních skutečností do matričních knih,
- vyřizování žádostí o změnu jména či příjmení,
- organizace svateb,
- archivace písemností.
Předpokládaný vznik pracovního poměru: dle dohody
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku,
- občan České republiky nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena).
Další požadavky:
požadované vzdělání:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
požadované znalosti:
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook),
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě matrik a státního občanství výhodou (povinnost absolvovat zkoušku do 18 měsíců po nástupu do pracovního poměru).
další dovednosti, schopnosti:
- orientace ve veřejné správě výhodou,
- orientace v právních předpisech a schopnost je operativně uplatňovat při řešení dílčích úkolů,
- schopnost samostatného rozhodování,
- velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu,
- ochota učit se novým věcem,
- přesnost, pečlivost, spolehlivost,
- dobré organizační a komunikační schopnosti,
- schopnost týmové i samostatné práce,
- ochota vynakládat maximální pracovní výkon.
Celé znění výběrového řízení vč. postupu, jak se do něj zapojit naleznete na www.praha18.cz - Úřad - Volná pracovní místa či na úřední desce úřadu.
Zaměstnanecké výhody:
- stabilní práce v platové třídě 9 + osobní ohodnocení,
- příjemné a přátelské pracovní prostředí,
- přidělení mentora v rámci adaptačního procesu,
- příležitost k profesnímu rozvoji a vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dnů zdravotního volna,
- pružná pracovní doba,
- volný pátek (možnost využití čtyřdenního pracovního týdne dvakrát do měsíce),
- narozeninový den (placené volno v den svých narozenin),
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na volnočasové aktivity,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- MultiSport karta,
- cvičení Pilates v hlavní budově úřadu (dvakrát týdně),
- mimořádné odměny (dvakrát ročně).
Informace o pozici
Městská část Praha 18
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek