Referent/ka oddělení spisové a archivační služby kanceláře tajemníka
Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk
min.18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- ukončené minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění
- znalost problematiky spisové a archivní služby v oblasti výkonu státní správy a
samosprávy (zákon č. 499/2004 Sb.) a provádějící vyhlášky
- znalost agendy Czech POINT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy
- znalost systému datových schránek v oblasti výkonu státní správy a samosprávy (zákon č.
300/2008 Sb.)
- znalost zákona č. 21/2006 Sb. o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování
pravosti podpisu a o změně některých zákonů, v platném znění
- osvědčení opravňující provádět vidimaci a legalizaci - výhodou
- komunikační dovednost, samostatnost, flexibilita
- občanská a morální bezúhonnost
- dobrý zdravotní stav
Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679,
obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na volnočasové aktivity
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
- provoz podatelny a výpravny úřadu, každodenní doručování dokumentů (kurýr – denní
pochůzky pěšky ), agenda úřední desky, agendy Czech POINTU, vidimace a legalizace,
autorizovaná konverze dokumentů, rozvoz materiálů pro jednání zastupitelstva města
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk. Vhodné i pro OZP.
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 8. platová třída dle nař. vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Nástup od 1.12.2023 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 3.11.2023. Informace k pozici podá Ing. Marie Dvořáčková, vedoucí kanceláře tajemníka, nám. Míru 1, Šumperk, tel. 583 388 520.
Benefity
Informace o pozici
Město Šumperk
Olomoucký kraj-Šumperk
(Úřad práce ČR)
- Obor:Cestovní ruch a ubytování
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Požadované jazyky:
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek