Úředník/úřednice, účetní - zajišťující více věcně souvisejících odborných agend státní správy a samosprávy
Druh práce: Agenda zřizování a vedení bankovních účtů, účtování výpisů a převodů dotací mezi těmito účty. Agenda smluv s bankovními institucemi včetně jejich zveřejňování. Kontrola účtování majetku. Správa depozitního účtu určeného k vedení financí opatrovanců města. Agenda cestovních náhrad. Agenda podpisových vzorů.
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.
Znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; vyhlášky č. 410/2009 Sb., pro některé vybrané účetní jednotky, Českých účetních standardů č. 701 až 710 pro některé vybrané účetní jednotky, které vedou účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů. Znalosti základních účetních principů a jejich užití v praxi. Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem. Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE: osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov, poslat na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, nebo
datovou schránkou - 6xmbrxu. NEJPOZDĚJI DO 26.01.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: 354 228 153
Informace o pozici
Město Sokolov
Karlovarský kraj-Sokolov
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek