Referent Odboru správy majetku - technické oddělení
Charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy Technického oddělení - především správy veřejného osvětlení, slavnostního osvětlení, metropolitní sítě, soustavy centrálního zásobování teplem, věžních hodin - zajišťování výběrových a poptávkových řízení na dodavatele služeb a oprav majetku včetně kontroly fakturace a vyhotovení smluv o dílo, vystavování objednávek na dodavatelské práce a příprava podkladů pro platby faktur. Vydávání komplexních stanovisek k projektovým dokumentacím řešící záměry na území Kutné Hory, vydávání souhlasů ke stavebním záměrům ke všem stavbám a stavebním úpravám na pozemcích, které sousedí s pozemkem v majetku města. Pracovní pozice je zařazena v Technickém oddělení.
Požadavky zaměstnavatele:
- minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou (zaměření technického případně stavebního směru výhodou)
- orientace v dokumentaci staveb a v mapových podkladech
- znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení)
- výhodou praxe v oblasti správy majetku, státní správě či samosprávě
- řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič
- nezbytná je uživatelská znalost práce na PC v programech MS Office
- komunikační a organizační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu)
- očekáváme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, odpovědnost, psychickou odolnost, ochotu dále se vzdělávat
Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dnů.
V případě zájmu pište na níže uvedený email.
Benefity
příspěvek na stravu/stravenky
Informace o pozici
Město Kutná Hora
Středočeský kraj-Kutná Hora
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek