Vedoucí oddělení pronájmů a prodejů odboru investic
Město Krnov v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucího oddělení pronájmů a prodejů odboru investic a správy majetku MěÚ v Krnově. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Nástup je možný již od prosince 2023.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk,
" má negativní lustrační osvědčení (včetně čestného prohlášení dle lustračního zákona
č. 451/1991 Sb. v platném znění). Nemusí dokládat uchazeč narozený po 1. 12. 1971,
" a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" ukončené vysokoškolské vzdělání nejlépe stavebního zaměření nebo v oboru veřejná ekonomika a správa,
" znalost zákonů potřebných k výkonu činnosti zejména zákonů uvedených v popisu pracovního místa, který je uveden v textu inzerátu jako hypertextový odkaz,
" praxe ve veřejné správě a samosprávě výhodou,
" praxe v řízení lidí výhodou.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" manažerské schopnosti a dovednosti,
" silná osobnost, přirozená autorita,
" schopnost koncepční práce a veřejného projevu,
" umění jednat s lidmi - komunikativní a vyjednávací schopnosti,
" schopnost samostatného výkonu práce a rozhodování,
" řidičský průkaz skupiny "B".
Nabízíme:
" odborné vzdělávání u akreditovaných společností,
" podporu osobního rozvoje, 5 týdnů dovolené,
" pružnou pracovní dobu,
" zajímavé zaměstnanecké benefity (např. stravenky, příspěvek na dovolenou nebo penzijní připojištění, 3 dny indispozičního volna).
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextový odkaz přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit, podepsat a doručit na adresu MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací
ve veřejných službách a správě - 11. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 6. 11. 2023 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení ved. odd. OISM- NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Klára Hazuchová, VOISM MěÚ Krnov, tel. 554 697 234, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207.
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 19.10.2023
Informace o pozici
Město Krnov
Moravskoslezský kraj-Bruntál
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Vysokoškolské
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek