Úředník/úřednice – referent/ka finančního odboru MěÚ Domažlice
Předpokládaný rozsah prací:
- vede úplnou evidenci dlouhodobého majetku a úplnou operativní evidenci majetku města
- zajišťuje podklady pro účtování o majetku vč. odpisů a zpracování odpisových plánů
- zajišťuje komplexní agendu pojištění majetku města
- zajišťuje výkon daňových exekucí
Požadavky:
– vzdělání ekonomického zaměření
– ověření základních znalostí vedení účetnictví
– dobrá uživatelská znalost práce na PC
– praxe ve veřejné správě výhodou
– samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
– řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Bližší informace : Ing. Alena Kučerová,vedoucí finančního odboru, tel.725 042 640
Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 20.2.2024 v uzavřené obálce
označené „NEOTVÍRAT – VŘ referent FO “ na adresu:
Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice
Celé znění na úřední desce MěÚ Domažlice : www.domazlice.eu v sekci volná místa.
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
- příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění
- příspěvek na stravování
- možnost bezúročné půjčky
Informace o pozici
Město Domažlice
Plzeňský kraj-Domažlice
(Úřad práce ČR)
- Obor:Ekonomika a finance
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek