Business Development Manager v IT – TOP benefity
POPIS POZICE
Mezinárodní společnost s přátelskou a neformální atmosférou sídlící v centru Prahy, která se zabývá poskytováním tržních informací, poradenských služeb a akcí pro trhy informačních technologií a telekomunikací, rozšiřuje svůj tým o Business Development Managera, který bude mít na starost prodej IT eventů našim zákazníkům.
Ideální kandidát by měl mít zkušenosti s prodejem komplexních IT řešení. Pozice je vhodná pro ty, kterým vyhovuje práce v terénu při osobním kontaktu se zákazníky v kombinaci s prací z domova či z kanceláře.
Odměnou Vám bude například atraktivní fixní mzda, měsíční bonusy, 34 dní volna, stravenky, příspěvky na Multisport kartu či penzijní připojištění, home office dle vlastního uvážení a mnoho dalších benefitů. Spolupráce na HPP na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo dohodou.
- budete nabízet účast na IT konferencích zákazníkům ve střední a východní Evropě
- budete také zákazníkům nabízet konference na míru po vzájemné dohodě, co by zákazníka zajímalo, jak lépe dosahovat obchodních cílů v IT světě a získat tak výhodu oproti konkurenci
- v osobním kontaktu budete spíše se zákazníky v Praze a okolí, se zahraničními zákazníky budete jednat online a přibližně jednou za měsíc vycestujete do zahraničí (autem, letecky)
- naučíme Vás pracovat s LinkedIn Navigator, k zapojení nových potenciálních zákazníků
- čeká Vás účast na všech konferencích jako obchodní vedoucí, který dohlíží na vysokou úroveň dodaných služeb a zároveň na místě budete podporovat opakovanou účast od zákazníků
- můžete se těšit na úzkou spolupráci s velmi zkušeným týmem, který Vás poskytne pečlivé zaškolení na veškeré nabízené produkty i způsob nabízení produktů zákazníkům, u nás rozhodně nebudete hozeni do vody
- budete podřízeni přímo ředitelce Eventů pro střední a východní Evropu, na kterou se budete vždy moci obrátit a budou Vám k ruce také Account manažeři z Prahy
- dále se můžete těšit na naprostou flexibilitu ze strany zaměstnavatele ohledně práce v terénu, kanceláři či z domova, vše si budete řídit sami, nás budou zajímat pouze Vaše výsledky, ne odseděný čas za počítačem
PROFIL KANDIDÁTA
- alespoň 3 roky zkušeností s prodejem komplexních IT řešení
- pokročilá znalost angličtiny je nezbytná kvůli komunikaci se zahraničními zákazníky i nadřízenou
- skvělé prezentační a komunikační dovednosti
- řidičský průkaz skupiny B
- ochota cca jednou měsíčně vycestovat do zahraničí
NABÍZÍME
- atraktivní mzdové ohodnocení
- vysoké měsíční bonusy na základě Vašich výsledků
- smartphone a laptop
- příspěvky na automobil (nutný vlastní vůz)
- celkem 34 dní volna (25 dní dovolené, 3 sick days, 6 dní firemního volna)
- možnost pravidelné práce z domova
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- příspěvek na Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- zvýhodněný mobilní tarif
- jazykové kurzy
- oslavy, teambuildingy a další společné akce
- občerstvení na pracovišti
- přátelská a neformální atmosféra v krásných kancelářích v centru Prahy
- pečlivé zaškolení
- spolupráce na HPP na dobu neurčitou
- nástup možný ihned nebo dohodou
Benefity
příspěvek na stravu/stravenky
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Informace o pozici
ManpowerGroup s.r.o.
Praha-Praha
- Obor:Obchod a prodej
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek
- Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou
- Místo pracoviště:Hlavní město Praha