Pokladní - administrativní pracovník/pracovnice
Popis práce:
zajišťování pokladních služeb pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz veřejnosti
vedení pokladní agendy včetně její administrace a tvorby podkladů pro účetnictví
uzavírání nájemních smluv
vedení evidence hrobových míst a uren
příjem objednávek a jejich následné zpracování
uzavírání nájemních smluv, zprostředkování prodeje hrobových zařízení
poskytování poradenství ke službám, které organizace nabízí
asistence při výběru hrobových míst
zpracování telefonických a emailových požadavků nájemců hrobových míst
Od uchazečů požadujeme:
-min. SŠ vzdělání
-znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office
-organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení
-psychickou odolnost
-flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost
Uchazečům nabízíme:
-pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci
-platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe
-5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění
-nástup ihned nebo dle vzájemné dohody
Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu ekonomika@hrbitovyolomouc.cz, a to nejpozději do 30. listopadu 2023. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - pokladní". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru
Benefity
Informace o pozici
Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
Olomoucký kraj-Olomouc
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek