Grafton Recruitment s.r.o.

OBCHODNÍ ASISTENT/KA | s Holandštinou

Náplň práce

V administrativě umíš plavat jako ryba ve vodě? Práce s lidmi je to, co tě opravdu baví? Jsi chobotnice co si umí práci dobře zorganizovat a Holandština je tvoje srdcová záležitost?

Pokud ano, staň se kolegou v našem týmu, právě tebe totiž potřebujeme!

Budeš komunikovat se zákazníky jak po telefonu, e-mailu tak i osobně.
Přijímat objednávky a shromažďovat data.
Aktualizovat záznamy od zákazníků.
Udržovat kontakty s klienty ohledně objednávek.
Poskytovat informace o cenách nebo stavu produktu zákazníkům
Sledovat stav přepravy.
Generovat a rozesílat faktury a další dokumenty.

Koho hledáme

A co potřebuješ?

- Holandštinu a Angličtinu (budeš je používat denně při práci a komunikaci se zákazníky)
- Ovládat PC a programy z balíčku MS Office
- Umět si dobře zorganizovat práci a dokázat mít přehled o stavu různých zakázek najednou.
Zvládnout koordinaci daných procesů a postupů v oddělení zákaznického servisu

Co nabízíme

- Dovolenou navíc
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotované stravování
- Notebook, mobilní telefon
- Po zapracování možnost práce na home office (v určených dnech).
- Pravidelné profesní vzdělávání a jazykové kurzy.

Další informace

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Informace o pozici

Grafton Recruitment s.r.o.
Kraj Vysočina-Pelhřimov

  • Obor:Administrativa, Ostatní
  • Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
  • Požadované jazyky:
    • Angličtina-Středně pokročilá
    • Nizozemština-Středně pokročilá
  • Typ pracovního poměru:Plný úvazek
  • Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou

Sdílet tento inzerát