LOGISTIK / ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- Praha
- 40 000 - 45 000 Kč / měsíc
Náplň práce
- Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
- Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
- Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
- Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
- Provádí společně s obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
- Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
- Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
- Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
- Sledování spokojenosti zákazníků
- Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům
- Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
- Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat
Koho hledáme
- Minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobných pozicích v průmyslových odvětvích, nejlépe v automobilovém sektoru
- Zkušenosti s logistikou
- Schopnost být rozhodný a snadno se rozhodovat
- Zaměření na detail, analýzu a kritické situace
- Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat
- Výhodou znalost LEAN výroby (VSM, 5S, SMED, ...)
- Velmi vysoká úroveň angličtiny (denní používání)
Co nabízíme
- Stabilní mezinárodní společnost s týmem profesionálů, možnost kariérního růstu
- Příspěvek na volnočasové aktivity formou Flexi passů
- Příspěvek na dojíždění, dopravu
- Týden dovolené navíc (25dní)
- Příspěvek na penzijní připojištění
Další informace
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
Informace o pozici
Grafton Recruitment s.r.o.
Praha-Praha
- Obor:Zákaznický servis
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Požadované jazyky:
- Angličtina-Pokročilá
- Ostatní-Základní
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek
- Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou