Grafton Recruitment s.r.o.

Koordinátor/ka cestovní a domácí asistence

  • Praha
  • 25 000 - 28 000 Kč / měsíc

Náplň práce

Jsi empatický, rád pomáháš a nevadí Ti strávit většinu pracovní doby telefonováním s klienty a k tomu se dororumíš anglicky? Ozvi se nám!

Náplň práce:
* Přijímáme hovory klientů a zajišťujeme jim pomoc v rámci ČR i v zahraničí
* V rámci cestovní asistence pomáháme klientům s cestovním pojištěním v případě zdravotních komplikací v zahraničí
* V rámci domácí asistence zajišťujeme klientům pomoc při haváriích v domě nebo bytě * Většinu pracovní doby telefonujeme a hovory zapisujeme
* Pracujeme v unikátních interních systémech
* Máme pravidelný směnný režim

Koho hledáme

* Hledáme empatického člověka, který má smysl pro týmovou práci, a rád pomáhá
* Práce je vhodná i pro absolventy středních škol
* Potřebujeme znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
* Využijeme dobrou znalost angličtiny (B2) Znalost dalšího cizího jazyka je výhodou, navíc je finančně ohodnocena
* Oceníme dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

Co nabízíme

Nabízíme:

* Příspěvek pro nováčky 15 000,-
* Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst
* Práci ve stabilní a stále se rozvíjející firmě
* Moderní pracovní prostředí
* Zvyšování kvalifikace v oboru profesionální komunikace po telefonu
* Zaškolení a a podporu ve vzdělání
* Dobré platové podmínky

Další informace

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Informace o pozici

Grafton Recruitment s.r.o.
Praha-Praha

  • Obor:Ostatní, Zákaznický servis
  • Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
  • Požadované jazyky:
    • Angličtina-Středně pokročilá
    • Ostatní-Základní
  • Typ pracovního poměru:Plný úvazek
  • Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou

Sdílet tento inzerát