Administrativa ve výrobě
POŽADAVKY: pokročilá znalost práce na PC, pečlivost, přesnost, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost
Vzdělání v textilním oboru je výhodou, ale ne podmínkou. V potřebných věcech Vás zaškolíme
NÁPLŇ PRÁCE: práce s firemním informačním systémem, skladová administrativa, tvorba skladových karet, kontrola skladových zásob materiálů, zadávání požadavků pro nákup materiálů, kontrola jejich kvality, spolupráce s výrobou a ostatními odděleními
Práce probíhá v sedu a ve střídavém pohybu
Vhodné pro: OZP a TZP - osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity
Výše mzdy v hrubém za měsíc: 21 300,- Kč - na plný úvazek 8 hodin
PRACOVNÍ ÚVAZEK: 20 -25 hodin / týden
NABÍZENÉ VÝHODY: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny, firemní akce, právní poradenství, flexibilní pracovní doba, zkrácený úvazek, jednosměnný provoz, práce ve stabilní a perspektivní společnosti, příjemný kolektiv, motivační ohodnocení - pravidelné měsíční odměny podle výsledků zaměstnance i společnosti
POZNÁMKA: Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas.
Máme dlouholeté zkušenosti se zaměstnáváním zdravotně postižených.
Informace o pozici
2P SERVIS s.r.o.
Plzeňský kraj-Klatovy
(Úřad práce ČR)
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Typ pracovního poměru:Zkrácený úvazek