Specialista klientské péče - operátor call centra
POPIS POZICE
- telefonní kontakt s klienty, kteří chtějí lepší podmínky
- doporučování dalších přidružených produktů
- administrativní práce spojená s péčí o klienty
PROFIL KANDIDÁTA
- zkušenosti z call centra je podmínkou
- vášeň pro telefonování
- skvělé komunikační schopnosti
- ochotu učit se nové věci
- samostatnost, zodpovědnost a chuť do práce s lidmi
NABÍZÍME
U nás je pohoda na prvním místě!
Nemáme žádná striktní pravidla ohledně oblékání – klidně přijď v džínách a tričku.
Co tě u nás čeká?
- Káva a čaj po celý den – kdykoliv si potřebuješ dát pauzu.
- 25 dnů dovolené a navíc 2 sick days – protože odpočinek je důležitý!
- Stravenkový paušál – dobré jídlo musí být.
- Multisport karta, abys mohl/a být fit a v kondici.
- Speciální nabídky produktů od AirBank.
- Skvělá atmosféra na firemních akcích, teambuildinzích a v relax zóně s fotbálkem. Určitě si najdeš to své!
A co víc?
- Osobní rozvoj v oblasti pojišťovnictví a rychlé výsledky, které uvidíš na vlastní oči.
- Hlavní pracovní poměr s možností po zaučení pracovat i z domova.
- Kvalitní zaškolení, abys na vše byl/a perfektně připraven/a.
Benefity
příspěvek na stravu/stravenky
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Informace o pozici
ManpowerGroup s.r.o.
Ústecký kraj-Ústí nad Labem
- Obor:Zákaznický servis
- Požadované vzdělání:Středoškolské bez maturity
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek
- Místo pracoviště:Ústecký kraj
- Vhodné pro:Absolventy