Nevybrali jste si z nabídky?
Zanechte nám svůj kontakt a my vám budeme zasílat aktuální nabídky zdarma na e-mail.
Dokážeš si v práci udržet systém a pořádek, angličtina pro Tebe není španělská vesnice a nevadí Ti rutina? Čti dál!
Čekala by Tě především administrativní činnost - zadávání faktur do systému a komunikace ohledně nejasností jak s kolegy, tak s dodavateli - v češtině (slovenština je taky OK:)) i angličtině. No a sem tam nějaký report.
Znalost angličtiny alespoň B2 – zákazníci jsou i ze zahraničí a navíc je to firemní jazyk.
Zájem o oblast financí – pojmy z této oblasti budou Tvým denním chlebem, alespoň SŠ tohoto zaměření je tedy nezbytná.
Je potřeba zmiňovat práci s počítačem? Je to samozřejmě práce na počítači.
Komunikační dovednosti – abys dokázal/a vyřešit každou zapeklitost.
Pozitivní zákaznický přístup – dobré vztahy s dodavateli i zákazníky jsou pro nás důležité.
Možnost dalšího osobního i profesního rozvoje – chceme, aby ses s námi měl/a možnost neustále zlepšovat.
Týden dovolené navíc – abys měl/a dostatek času si pořádně odpočinout.
Home-office až několik dní za týden - ať si můžeš při práci třeba vyprat a neděláš to o víkendu místo odpočinku :)
Sick days (Zdravotní volno) – protože každému se může stát, že se necítí dobře.
Příspěvek na penzijní/životní pojištění – pro zajištění Tvé budoucnosti.
Příspěvek na stravování – abys sis mohl/a dobít baterky tím, co chceš.
Příspěvek na Multisport kartu – abys mohl/a baterky i vybít. :)
Bonusy ke mzdě každých 6 měsíců – protože si vážíme loajality.
ManpowerGroup s.r.o.
Jihomoravský kraj-Brno-město
Sdílet tento inzerát
Sledujte nás na facebooku a získávejte další nabídky práce
To se mi líbí