Specialista zákaznického servisu
About position
Baví Vás komunikovat s lidmi? Pomoci splnit zákazníkovi každé přání a vyřešit každý jeho problém?
Pojďte to zkusit k nám!
📌Co u nás budete mít pod palcem?
- E-mailová i telefonická komunikace s klienty - B2B. (nejedná se o call centrum)
- Celková péče o klienty, a zároveň směřování klienta k samostatnému fungování v interních systémech.
- Řešení komplexnějších problémů za pomocí seniornějších kolegů.
- Komunikace napříč všemi odděleními ve firmě.
- Kontrolu a aktualizaci dat klientů v interních systémech.
- Příprava a kontrola podkladů pro měsíční fakturaci.
📌Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Samostatnost ale také si užívat práci v týmu.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Proaktivnost, pečlivost a zodpovědnost.
- Pokročilé znalosti MS Office, především Excel.
- Schopnost vidět věci v širším měřítku a vnímat logické návaznosti.
- Komunikace je vaše hobby.
- Angličtina vám není cizí. B1
- Němčina výhodou!
📌Proč právě Mailstep?
- Jsme společnost s velkým potenciálem ve fieldu ecommerce.
- Expanze do dalších zemí, v současnosti Itálie a Řecko ale chceme růst dál.
- Máme taky hodně fajn kolegy, takže se určitě nebudete nudit.
- Školení a další profesní rozvoj.
- Po zkušební době možnost pracovat 2 dny v týdnu z home office.
- Flexibilní pracovní doba, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravné ve výši 75,-Kč čistého /odpracovaný den
- Práce v našich aplikačních systémech – máme vlastní vývoj a daří se nám je neustále posouvat.
Pokud nehledáte korporát, ale fajn firmu s nádechem Startupu je to právě Mailstep!
Těšíme se na váš zájem 😊
Informace o pozici
Mail Step a.s.
Praha-Praha
- Obor:Obchod a prodej
- Požadované vzdělání:Nerozhoduje
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek
- Místo pracoviště:Partial home-office