Grafton Recruitment s.r.o.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS s AJ, 30 000 Kč

Náplň práce

Jsi komunikativní, baví tě kontakt se zákazníky a nedělá ti problém vyřizovat emaily a telefonáty anglicky? Pokud hledáte rozmanitou práci pošlete svůj aktuální životopis v anglickém jazyce.

Co bude Vaší náplní práce?
- každodenní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
- správa objednávek od A do Z (tvorba objednávek, zajištění dopravy, fakturace)
- spolupráce se skladem, zajištění zpracování objednávek ve stanoveném čase
- řešení problémů s dopravou a případných reklamací
- vedení dokumentace
- komunikace napříč společností

Koho hledáme

- Angličtina pro každodenní komunikaci se zákazníky
- Microsoft Excel, Word a Outlook
- Prozákaznický přístup, organizační dovednosti
- Předchozí zkušeností v zákaznickém servisu, obchodu nebo logistice vítaný, však není to podmínka

Co nabízíme

- 13. plat
- Měsíční odměny na základě dosažení určitých cílů (obvykle 1500Kč/měsíc)
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Občasný HO
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na wellness - 2000Kč/6 měsíců (masáže, posilovna apod.)
- Poukázky na volnočasové aktivity (300Kč/měsíc)
- Občerstvení na pracovišti
- Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
- Kurzy angličtiny

Další informace

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Informace o pozici

Grafton Recruitment s.r.o.
Jihočeský kraj-Strakonice

  • Obor:Obchod a prodej
  • Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
  • Požadované jazyky:
    • Angličtina-Pokročilá
    • Ostatní-Základní
  • Typ pracovního poměru:Plný úvazek
  • Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou

Sdílet tento inzerát