Grafton Recruitment s.r.o.

Customer Service Assistant

Náplň práce

Do společnosti se sídlem ve Štětí, hledám customer asistanta, která má výbornou znalost anglického jazyka.

Náplň práce:
Zadávání zakázek a kmenových dat zákazníků
Administrace zakázek v SAP systému
Nabídkové řízení
Zkoušky a kvalifikace výrobků u zákazníků
- ve spolupráci s oddělením logistiky zajištění expedice zakázky ihned po výrobě, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak (viz schválení konsignačních skladů a „call off“ skladů)
- vystavování finančních dobropisů/vrubopisů dle instrukcí z ostatních oddělení a zajištění jejich písemného schválení

Koho hledáme

Požadavky:

Minimálně rok praxe na podobné pozici
Vynikající komunikační a vyjadřovací schopnosti – slovem i písmem
Výborná znalost AJ
Pokročilá znalost MS Office, především Excel
Zkušenosti se SAPem výhodou
Časová flexibilita, pečlivost a rychlá orientace v problému
Silná pro zákaznická a obchodní orientace

Co nabízíme

25 dní dovolené, 1 den sick day, 2 dny volna podle kolektivní smlouvy, stravenky 115 Kč, flexi passy 2 250 Kč (kvartálně), možnost výhodnějšího tarifu, letní akce (např. grilováni), kantýna v areálu (za zvýhodněné ceny pro zaměstnance), každoroční navyšování mzdy po 1. roce pracovního poměru, služební telefon, notebook (možnost odkupu po 2 letech za 500 Kč), občasný HO, Mondi Academy, jazykové vzdělávání, odměna při pracovním výročí, odměna při odchodu do důchodu, příspěvek na dopravu do výše 2 000Kč

Další informace

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Informace o pozici

Grafton Recruitment s.r.o.
Ústecký kraj-Litoměřice

  • Obor:Administrativa, Ostatní
  • Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
  • Požadované jazyky:
    • Angličtina-Pokročilá
    • Ostatní-Základní
  • Typ pracovního poměru:Plný úvazek
  • Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou

Sdílet tento inzerát