ASISTENT/KA + HR SPECIALISTA/KA
Náplň práce
Baví Tě administrativa, ale zároveň chceš zabřednout do světa personalistiky?
V tomto případě je tato pozice přímo pro Tebe!
Náplň práce je dvojí. Na jedná straně budeš k ruce našemu řediteli - organizace schůzek, zajišťování letenek, rezervací. Na straně druhé se staneš pomocníkem v personalistice. Pokud jsi člověk kreativní, dostaneš na starost například employer branding, pokud tíhneš spíše k administrativě, dostaneš jinou, více vyhovující agendu - je to vše na domluvě :).
Koho hledáme
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- zkušenosti na administrativní pozici
- AJ na výborné úrovni - slovem i písmem
- znalost francouzštiny výhodou
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- pečlivost a preciznost
- schopnost prioritizace
- řidičská průkaz sk. B
Co nabízíme
-bonusy/prémie
-25 dní dovolené
-flexibilní pracovní doba, možnost občasného home office
-příspěvek na stravování a na sportovní aktivity
-vzdělávací kurzy
-příspěvek na životní/penzijní připojištění
-příspěvek na dopravu
Další informace
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Informace o pozici
Grafton Recruitment s.r.o.
Jihomoravský kraj-Brno-město
- Obor:Administrativa
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Požadované jazyky:
- Angličtina-Pokročilá
- Čeština-Rodilý mluvčí
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek
- Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou