ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ | i ABSOLVENT
Náplň práce
Hledáš práci, kde uplatníš znalost francoužštiny? Pak jsi zde správně! Na pozici koordinátora zakázek budeš mít možnost každodenně komunikovat se zákazníky z Francie (ať už po telefonu nebo emailu). Jestli jsi k tomu organizační typ, kterého baví kontrola, koordinace, hlídání termínů a projektový management zakázky, pak se na této pozici vyřádíš. :-)
Co budeš mít na starosti?
- Budeš zpracovávat objednávky francouzských zákazníků.(Zadávání a kontrola v systému SAP)
- Řešit dotazy ohledně objednávek, nabídek, dodacích lhůt apod. (telefonicky, emailem)
- Domlouvat přepravu, dodací lhůty
- Spolupracovat s výrobou, skladem, dopravou i finančním oddělením
Koho hledáme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Komunikativní FJ a AJ
- Zkušenost s CRM systémem výhodou (např. SAP nebo Salesforce)
Co nabízíme
- 5 týdnů dovolené + Sick days
- Flexibilní pracovní doba, home office (2-3 dny v týdnu)
- Stravenky
- Flexipass v hodnotě 500 Kč nebo karta Multisport zdarma
- Volno v den narozenin
- Příspěvek na jazykové kurzy (5000 Kč)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Občerstvení na pracovišti zdarma
- Zvýhodněné mobilní služby
Další informace
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
Informace o pozici
Grafton Recruitment s.r.o.
Jihomoravský kraj-Brno-město
- Obor:Obchod a prodej
- Požadované vzdělání:Středoškolské s maturitou
- Požadované jazyky:
- Francouzština-Pokročilá
- Angličtina-Středně pokročilá
- Typ pracovního poměru:Plný úvazek
- Délka pracovního úvazku:Na dobu neurčitou