SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S MOŽNOSTÍ HOME OFFICE (30-40.000 Kč)
- Plzeňský kraj
- 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Baví Vás komunikovat s lidmi? Zvládnete vyřídit to, co zákazníci zrovna potřebují a o všem máte přehled? Domluvíte se anglicky i německy a rádi byste pracovali občas z domova?
Tak to hledáme právě Vás!
Zašlete mi Váš životopis a staňte se tak novým SPECIALISTOU ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S MOŽNOSTÍ HOME OFFICE (30-40.000 Kč)!
Náplň práce
* Denní komunikace s dopravci a zákazníky
* Vyřizování reklamací
* Administrativa
* Reporting vedení
Požadujeme
* Německý jazyk - B1
* Anglický jazyk - B2
* Zodpovědný přístup
* Pečlivost
* Prozákaznický přístup
Nabízíme
* 25 dní dovolené
* Možnost částečného home office
* 13. plat
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění
* Stravenkový paušál
* Možnost dalšího vzdělávání - školení, jazykové kurzy
* Firemní notebook
* Příspěvky na kulturní akce
*Místo výkonu práce: Plzeň
Informace o pozici
Advantage Consulting, s.r.o.
- Obor:Administrativa, HR a personalistika, Státní zaměstnanci, Vzdělávání, Školství
- Požadované jazyky:
- Místo pracoviště:Plzeňský kraj